maandag 24 april 2017

Ritverslag -:- Tangissart - La trace d'hez 2017

16-apr-2017 // La trace d'hez // 12st op 220

Vandaag chrono met een groepsstart in Tangissart, samen met Bram, Vincent en Christian.
Het is Pasen, bijzonder fris smorgens om 8h maar een volledig droog parcours. 73km met 1400hm om te vlammen. Bij de start meteen goed mee met de eerste 5. Daarna komt Bram onder stoom en rijdt samen met de top3 weg.
Ik raak verzeilt in een groep die rijdt voor plek 5 waar ik het tempo zelf mee aanvoer. Tot 50km gaat alles goed en draai ik vlot mee en maak weinig foutjes. Na 2h koers plots een minder moment en bengel ik 10km lang achteraan het groepje. Dit kost teveel energie en ik raak in de laatste 5km de voeling volledig kwijt.
Ik snak naar de finish en de krampen zitten klaar in beide hamstrings.
Een zeer snelle koers. 12de alg en 3e ma1.

Proficiat aan Bram met zn 2de plek en aan de andere teamies die allen mooie reclame maakten.

(Strava details: klik hier)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten